diumenge, 6 de febrer del 2011

ESCOLA D'HIVERN DE LA BIBLIOTECA PÚBLICA


L'Escola d'hivern de la Biblioteca Pública de Catalunya és una proposta de formació per el personal de les biblioteques Públiques, que organitza la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona.
Aquest divendres vaig tenir el goig de ser convidada juntament amb el regidor de Cultura de l'Ajuntament del Prat de Llobregat a la Conferència-devat al acte inaugural d'aquestes interessant jornades.
Va ser mol enriquidor i ho vaig passar molt bé. Gracies als organitzadors per aquesta invitació, i al la Directora de la Biblioteca "Mestra Maria Antònia de la Torre, per el seu suport.

3 comentaris:

  1. Vaig senir-te per la ràdio que deies que hi anaves, ets incansable.

    ResponElimina
  2. La biblioteca es un dels serveis de l'ajuntament que més bé funciona, a la TORRE, et felicito per la teva gestió Rosa.

    ResponElimina
  3. OOOHH em vaig perdre la xerrada!! el meu ram són les universitàries. Després de molts anys "treballant silenciosament" des del 93 aprox. es reconeix la tasca dels bibliotecaris i la necessitat dels seus serveis. M'alegra molt que la Torre en tingui, perquè a més dóna el servei a d'altres poblacions més petites com Creixell.
    Felicitats a tu i a les bibliotecàries de la Torre.

    ResponElimina