dissabte, 28 de novembre del 2009

Moltes Gràcies COMPANYS

Aquest dissabte 27 de novembre, van celebrar l'aniversari la meva companya regidora Paqui i jo , no posare els anys de la Paqui que son molt pocs però jo en vaig fer 58.
Vam sopar en un restaurant de la Torre i la tertúlia va durar fins les 2,30 de la matinada. Van assistir el
Juan, el Jose, la Laura, el Pere i la Sónia, el Santi i la Rosaura, la Paqui i el Juan Mari, el meu fill Jordi,i naturalment la cirereta del pastis el meu Alcalde el Dani.
Gracies per aquesta vetllada, son aquest moments el que fan que valgui la pena tots els esforços, quan hi ha bon rotllo, ja se sap tot es més
fàcil.

7 comentaris:

  1. Todos para Uno y uno para Todos!!

    ResponElimina
  2. Felicitats! hi ha altres maneres de fer, pero les vostres son les millors, doneu tranquilitat a la gent i traballeu tots junts per el vostre poble.
    Bona feina!!!

    ResponElimina
  3. Muchas felicidades Rosa, son muy poquitos años...Eres una cria!!. besitos

    ResponElimina
  4. Felicitats a les dues! i per molts més !

    ResponElimina
  5. Ostres que callat t'ho tenìes, perla !!!.

    Moltes felicitats.

    Com pasen els anys, oi.

    El millor de tot és el fet de que cada any que pasa és un any més de saviesa. Ara ja sevem relativitzar, refloxionar i acuar.

    De nou moltes felcitats

    Una abraçada i un petó.

    Jordi

    ResponElimina